2006/07/18

(( 12 )) رقم

بسم الله الرحمن الرحيم الحمد لله العلى العظيم الاعظم الحى القيوم حق حمده العظيم على عظيم فضله واحسانه وان تعدوا نعمة الله لا تحصوها

الله ولى الذين ءامنو يخرجهم من الظلمات الى النور والذين كفروا اولياءهم الطاغوت يخرجونهم من النور الى الظلمات

نكيناد لى تانايت غ لكدام نك ايكان والى ديك اجمعان اقدر ايى http://www.islamicfinder.org/email_send_arabic تحكرت نغ تحكرت كولوا ماد تينيغ هان اكما بنادم اورات اتحكار ابلا وانا اعجب اكايوا نس نكنى فيعلان اور نكى بلا انضعاف ن رب اغ نقوا اور نقوى بلا س رب اغ نصبر اور نصبر بلا س رب انا تبارك وتعالى غ ووال نس (( وما صبرك الا بالله )) اغ اساول يان اور احتاجا اد زوار الس احايك نغ اضراع باش ات امن ميدن لخيراد اكا لفاتح ن رب اور ايمكين اكرات اران ات افهم واخا كيس اجتاهد الف عام اشكوا روح اور اكي وانا كا اران افهمت انا رب تبارك وتعالى :(( قل الروح من امر ربى وما اوتيتم من العلم الا قليلا )) توضيح ن الاية اد الاغ (( انما امره اذا اراد شيئا ان يقول له كن فيكون)) ما يكان لمعناياد غيلا د ليس انا غ الاية لى اكران اس تكا تساروت ن تالى ازوارن ? اكات
لامر اكا وين رب اغ يومر اكرا ن تاغاوسا راد تيلى س ليدن نس د ليرادا نس اسار اور تظنوت ماد اخشن غ رب هان اقدر ايخلق مايخشن اك سباب ن مايفولكين اد ييلى . رب كاد اعلمن ماد اسكار غ لمولك نس د مايخلق غ لمخلوقات نس اسار اورتكت ضد ن رب غ مايخشن اغت اخلق اتنيت مامى ارا رب غايا ولاكن ك ضد ن ماد اخشن تماغت اد اور اكشم لقلب نك ار تضالابت ارب اك فلاس اعاون اشكوا اور تكيت بلا اضعف الضعفاء غ المخلوقات ن رب اغ فلاك اسلط ماك اضرعان غ ضعف راك انرو هان غنكان اس راد اعتارف يان س لةواحدانية ن رب



من كان يريد العزة فان العزة لله جميعا ))
اليه يصعد الكلم الطيب والعمل الصالح يرفه
وعنده مفاتح الغيب لا يعلمها الاهو ))ط
المؤمنون بعضهم اولياء بعض )) س
وتعاونوا على البر والتقوى ولا تعاونوا على الاثم والعدوان ومعصية الرسول )) طسم
انا اوغردا واناس اكان يان امى است فلاس اقن رب
هان اكما تاشلحيت ماكيس افولكين اد سرس تيورى اور الى مداس يوفن اد تيورى س لحوروف ن تاعرابت ماست هلى اخاصان اد تيوفهيم (مات اكان ? اكات = هو ) النحو د ايتيقن يان ساينا اسلا ن وافولكى ات هلى اور اتهوار ياجيت هان نكين اس حاولغ اد كغ اخدام ن الانسانية دوافولكى غ اماس ن روحانية لى انتاسبن اى صالحين ار سيويسغ اوافولكى سانشكنا مى اوفيغ اغ الا ماديدى كيس اتمعيوين معيوينغ ديس فلاس ييلى كيتى رجاء ان شاء الله اد اوصلغ دواد لكمح ويلى صلحنين باش اديسن مونغ ف وافولكى غ اماس اوغاراس ييلى غ اماس ن لكتاب ن رب ازد كلوا مايسيوسن غ لغش نايتماس اموسلمن اس اور اغشى بلا اكايوا نس د وانا احاولن اد انفعوا ايتماس ايموسلمن اورسارت اخصا لخير اسنفعوت رب س لاعمال نس د وانا اخدمن بلا لعلم غاينا اسالا اور اكى بلا زوند وانا اخدمن ار اتزواى اغز اى ريح اشدان بلا ن لفايدا د سلام ن رب فلاون د رحمت نس د لباراكا نس اخدام ن اقبيلن ن لا ينسانية ليغ الا رجا د و افولكى د لخير ايكويا نسن اولا اموسلمن ن رب جميعا وانا اور ايسوكرن يات ار اتدعوا س لخير س نييت ن لايمان نس اور اغلى ف رب اد استاجب دوعا نس اكن فلغ غ اوفوس ن رب لى مى اور تضياعنت لامانات غوفوت نس
ايت اوفقير ليزيد احيصر ارسموك